Din Side!

Logg inn:

Kundenr:
Passord:

Om Rådgivningstjenesten på nett

Hvilket tilbud ligger i den nettbaserte rådgivningstjenesten?

Du spør – vi gir råd
 
Du kan være en person med et ansvarsområde som krever at du holder deg løpende oppdatert
 
Du kan være en person med et ansvarsområde som krever at du kan gi kvalifisert råd og veiledning til medarbeidere og andre
 
Du er for eksempel: 
   
    • Leder i en kommunal enhet
    • Prosjektleder
    • Leder av frivillig organisasjon
    • Leder av brukerorganisasjon
    • Utviklingsansvarlig
    • Mellomleder
   
Hvordan?
 
Du/ din etat-enhet abonnerer på rådgivningstjenesten. Du fyller ut skjema på nett. Vi sender faktura manuelt.
 
Abonnementet gir deg umiddelbart tilgang til ”Min side” der du stiller spørsmål – og vi gir råd.
 
Normalt vil du få svar i løpet av dagen, men du er garantert å få rådet innen 3 dager! Svaret legges ut på ”Min side”. Om du ønsker, kan du varsles på mail.
   
Hvorfor?
 
Når det passer deg best: Du trenger kvalifiserte samtalepartner. Det er ikke alltid like enkelt å få til møteplasser for dette i en hektisk hverdag.
 
En nettbasert rådgivningstjeneste gir deg mulighet til å søke råd hos høyt kvalifisert fagperson på området, når det passer deg best.
   
Hva koster det?
 
Utviklingsperioden er fra 25. september 2008 til 25. januar 2009.
 
I denne perioden koster tjenesten kr. 1500,- pr. mnd. Etter denne utviklingsperioden vil prisen bestemmes av erfaringer dere og vi gjør oss. Vi vil innhente synspunkter fra den enkelte kunde smo ledd i den videre utviklingen av en best mulig tjeneste.
 
Ta kontakt om du ønsker å være med i utviklingen av tjenesten!
   
Kan andre se mine spørsmål?
 
Nei. Du/din etat har din egen side : ”Min side” på vår nettside.
   
Hvordan kan jeg dra nytte av råd som er gitt andre?
 
Vi legger ut utvalgte spørsmål/råd. Den aktuelle person/etat etc. som har søkt råd, identifiseres ikke. Dette gjelder kun for dem som abonnerer på denne tjenesten.
   
Er det gode erfaringer med denne type rådgivningstjeneste?
 
Du/din kommune er blant de 15 første i landet som får tilbud om å delta. Om andre tar direkte kontakt, vil de også ha mulighet til å delta i prøveperioden.
 
Om prøveperioden viser at tjenesten blir brukt langt mer eller mindre enn antatt, vil vi vurdere endring i pris.
 
Du kan være med å påvirke både selve tjenestens funksjonalitet og pris ved at vi mot slutten av prøveperioden vil be om tilbakemelding.
   
Ha om jeg trenger å snakke med en rådigver?
 
Du kan da henvende deg på telefon: 46 42 28 97. Om du ønsker å drøfte en problemstilling på telefon istedetfor å søke råd på nett, inngår det i prisen. Om du ønsker oppfølging, må dette avtales særskilt.
   
Hva med personvern?
 
Du/din etat identifiseres ikke for andre, jmfr. ”Min side”.
 
Du/din etat har, etter lov om taushetsplikt og personvernregler, ikke anledning til å identifisere navn eller andre persondata. Dette betyr at du/din etat ikke kan knytte navn eller andre personkjennetegn til spørsmål som stilles,  alt skal anonymiseres.