Din Side!
Logg inn:
Om Rådgivningstjenesten på nett
Hvilket tilbud ligger i den nettbaserte rådgivningstjenesten?
![]() |
Du spør – vi gir råd | |
![]() |
Du kan være en person med et ansvarsområde som krever at du holder deg løpende oppdatert |
|
![]() |
Du kan være en person med et ansvarsområde som krever at du kan gi kvalifisert råd og veiledning til medarbeidere og andre |
|
![]() |
Du er for eksempel: |
|
|
||
![]() |
Hvordan? |
|
![]() |
Du/ din etat-enhet abonnerer på rådgivningstjenesten. Du fyller ut skjema på nett. Vi sender faktura manuelt. |
|
![]() |
Abonnementet gir deg umiddelbart tilgang til ”Min side” der du stiller spørsmål – og vi gir råd. |
|
![]() |
Normalt vil du få svar i løpet av dagen, men du er garantert å få rådet innen 3 dager! Svaret legges ut på ”Min side”. Om du ønsker, kan du varsles på mail. |
|
![]() |
Hvorfor? |
|
![]() |
Når det passer deg best: Du trenger kvalifiserte samtalepartner. Det er ikke alltid like enkelt å få til møteplasser for dette i en hektisk hverdag. |
|
![]() |
En nettbasert rådgivningstjeneste gir deg mulighet til å søke råd hos høyt kvalifisert fagperson på området, når det passer deg best. |
|
![]() |
Hva koster det? |
|
![]() |
Utviklingsperioden er fra 25. september 2008 til 25. januar 2009. |
|
![]() |
I denne perioden koster tjenesten kr. 1500,- pr. mnd. Etter denne utviklingsperioden vil prisen bestemmes av erfaringer dere og vi gjør oss. Vi vil innhente synspunkter fra den enkelte kunde smo ledd i den videre utviklingen av en best mulig tjeneste. |
|
![]() |
Ta kontakt om du ønsker å være med i utviklingen av tjenesten! |
|
![]() |
Kan andre se mine spørsmål? |
|
![]() |
Nei. Du/din etat har din egen side : ”Min side” på vår nettside. |
|
![]() |
Hvordan kan jeg dra nytte av råd som er gitt andre? |
|
![]() |
Vi legger ut utvalgte spørsmål/råd. Den aktuelle person/etat etc. som har søkt råd, identifiseres ikke. Dette gjelder kun for dem som abonnerer på denne tjenesten. |
|
![]() |
Er det gode erfaringer med denne type rådgivningstjeneste? |
|
![]() |
Du/din kommune er blant de 15 første i landet som får tilbud om å delta. Om andre tar direkte kontakt, vil de også ha mulighet til å delta i prøveperioden. |
|
![]() |
Om prøveperioden viser at tjenesten blir brukt langt mer eller mindre enn antatt, vil vi vurdere endring i pris. |
|
![]() |
Du kan være med å påvirke både selve tjenestens funksjonalitet og pris ved at vi mot slutten av prøveperioden vil be om tilbakemelding. |
|
![]() |
Ha om jeg trenger å snakke med en rådigver? | |
![]() |
Du kan da henvende deg på telefon: 46 42 28 97. Om du ønsker å drøfte en problemstilling på telefon istedetfor å søke råd på nett, inngår det i prisen. Om du ønsker oppfølging, må dette avtales særskilt. |
|
![]() |
Hva med personvern? | |
![]() |
Du/din etat identifiseres ikke for andre, jmfr. ”Min side”. |
|
![]() |
Du/din etat har, etter lov om taushetsplikt og personvernregler, ikke anledning til å identifisere navn eller andre persondata. Dette betyr at du/din etat ikke kan knytte navn eller andre personkjennetegn til spørsmål som stilles, alt skal anonymiseres. |